Papildu informācija klientiem pie pasūtījuma
Svarīgi zināt
Kur atrodas noliktava?
Biroja adrese: Krustpils ielā 31, Rīgā LV-1073
Darba laiks: I–V 09:00–17:00, I–V
Noliktavas adrese: Krustpils ielā 33, Rīgā
Darba laiks: I–V 09:00–17:00
pirmssvētku dienās līdz 15:00
Sīkāka informācija, tostarp karte un fotogrāfijas, pieejama sadaļā Kontakti.
Kā apmaksāt pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma noformēšanas Jūs saņemsiet avansa rēķinu.
Pēc tā apmaksas varēsiet saņemt preci vai sagaidīt piegādi.
Apmaksas iespējas:
- Bankas pārskaitījums
- Maksājums ar bankas karti internet (processā)
Svarīgi! Ja esat saņēmis informāciju par rēķina izsūtīšanu, bet nevarat to atrast, pārbaudiet mapi “Surogātpasts”.
Kāds ir preču piegādes termiņš?
Piegādes termiņš ir atkarīgs no piegādātājiem.
Apstiprinājums ir datums, kad saņemta avansa maksājuma apmaksa.
Svarīgi: Jums tiks izsūtīts izsēkošanas numurs, ar kuru jūs varēsiet pārbaudīt kadā stadīja ir jūsu prece.
Vai drīkst veikt pasūtījumu uz fizisko un juridisko personu no viena profila?
Nē.
Pasūtījumi jāveic no atsevišķiem profiliem, ar atšķirīgiem telefona numuriem un e-pasta adresēm.
Pēc pasūtījuma noformēšanas un avansa rēķina saņemšanas datus rēķinā nevar mainīt. Tas attiecas arī uz pavaddokumentiem.
Kā sazināties ar konsultantiem?
E-pasts: [email protected]
Telefons: +371 23336612
Tiešsaistes čats darba laikā mājaslapā
Ja neizdodas sazvanīt, lūdzu, rakstiet elektroniski.
Vai varu apmaksāt pasūtījumu saņemšanas brīdī/noliktavā?
Nē.
Pasūtījums tiek aktivizēts tikai pēc avansa iemaksas.
Avansa rēķinu jāapmaksā pirms preces izsūtīšanas.
Thermex.lv noliktava veic tikai preču izsniegšanu.
Samaksāju avansu pasūtījuma brīdī, bet vēlāk saņēmu avansa rēķinu. Kāpēc?
Avansa rēķins tiek nosūtīts uz e-pastu neatkarīgi no maksājuma veida.
Ja saņēmāt informāciju, ka pasūtījums nodots izpildei, vēlāk saņemto rēķinu var ignorēt.
Vai piegāde ir iekļauta pasūtījuma cenā?
Nē.
Piegādes cenas norādītas sadaļā Piegāde.
Cik ilgi pasūtījumu var glabāt noliktavā?
Pēc pasūtījuma nonākšanas noliktavā Klients saņem aicinājumu braukt pakaļ un ir 3 darba dienas, lai saņemtu preci.
Ja izvēlēta piegāde, pēc naudas ieskaites konta tiek izsaukts kurjers, kurš arī veiks piegādi.
Kā noformēt piegādi?
Piegāde jāizvēlas jau pasūtījuma laikā, norādot ielu, pilsētu u.t.t.
- Samaksu par piegādi nevar apmaksāt skaidrā naudā kurjerim
- Piegāde notiek līdz kāpņutelpai.
Kā pārbaudīt pasūtījuma statusu?
Statusu var uzzināt, izmantojot izsekošanas numuru, kuru jums izsūta kad kurjers savāc pasūtījumu.
Vai pasūtījumu var saņemt cita persona vai kurjers?
Jā, ja pasūtījums pilnībā apmaksāts. Jāzina:
- Pavaddokumenta numurs
- Pasūtītāja vārds un uzvārds
Atbilstošs paziņojums un atsekošanas numurs tiek nosūtīts uz Klienta e-pastu.
Vai pietiek nosūtīt maksājuma uzdevumu uz e-pastu?
Nē.
Jāgaida apstiprinājums par maksājuma saņemšanu (e-pasts).
Kas iekļauts 24 mēnešu garantijā?
Garantija attiecas uz rūpnieciskiem defektiem.
Kompensācija tiek izskatīta individuāli.
Ko darīt, ja precei ir defekts?
- Pārbaudiet iepakojumu saņemšanas brīdī.
- Ja pēc saņemšanas atklāts defekts:
- Saglabājiet čeku (rēķinu)
- Ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
- Nosūtiet brīvas formas iesniegumu uz [email protected]
- Pievienojiet fotogrāfijas ar defektu, rēķina un pasūtījuma numuru
Servisa apkalpošana nav spēkā, ja precei:
- ir mehāniski bojājumi, kas radušies klienta vainas dēļ,
- ir bojājumi, kas radušies dabas stihiju, zibens, ugunsgrēka, plūdu u.c. rezultātā,
- ir bojājumi, kas radušies svešu priekšmetu, šķidrumu, kukaiņu u.t.t., iekļūšanas rezultātā,
- ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir zemas kvalitātes ūdens (ar paaugstinātu kalcija, hlora, rūsas vai smilts saturu) izmantošana,
- ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir ķīmisku vielu iedarbība,
- ir bojājumi, kas radušies elektriskā sprieguma svārstību vai bojājumu gadījumā, komunikāciju un kabeļu parametru neatbilstības dēļ, kā arī citu sadzīves faktoru gadījumos (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums u.c.),
- bojājumi radušies tādēļ, ka prece netika lietota saskaņā ar tās lietošanas instrukciju, ka netika ievēroti preces uzglabāšanas un transportēšanas nosacījumi, kā arī gadījumos, kad izstrādājums netika uzstādīts atbilstoši instrukcijai,
- bojājumi radušies tādēļ, ka tā netiek izmantota paredzētajiem mērķiem vai sadzīves tehnika tiek izmantota profesionālā nolūkā,
- izmantoti nestandarta piederumi un rezerves daļas, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs preces bojājumus,
- netika veikta regulārā servisa apkope.