Garantija
Ražotāja autorizētie servisi Latvijā:
SIA "Elektronika Serviss"
apkalpo visu Latvijas teritoriju
SIA "EGP Santehserviss"
apkalpo Latviju un tās tuvāko apkārtni
1–4) 2 gadu garantija no iegādes brīža
1. Visām precēm, kas iegādātas vietnē thermex.lv, tiek piemērota 2 gadu garantija no iegādes brīža.
2. Pirms sākat lietot iegādāto preci, lūdzam rūpīgi izlasīt lietošanas instrukciju un lietot preci tikai saskaņā ar ražotāja norādījumiem, ievērojot preces īpašības un tās lietošanas mērķi.
3. Lai saņemtu servisa apkalpošanu, pircējam jāglabā un jāuzrāda pirkuma apliecinošs dokuments (kases čeks, pavadzīme vai līzinga līgums), kā arī jānogādā prece pilnā komplektācijā ražotāja, izplatītāja autorizētajā servisā vai pie pārdevēja.
4. Mehānismu tīrīšana nav iekļauta servisa apkalpošanas pakalpojumos. Šāds pakalpojums var tikt sniegts par papildu samaksu pēc klienta pieprasījuma.
5) Servisa apkalpošanas atteikums, ja:
5.1. ir mehāniski bojājumi, kas radušies pircēja vainas dēļ;
5.2. konstatēts, ka bojāta ražotāja garantijas plomba, sērijas numurs, bijusi neatļauta iejaukšanās preces konstrukcijā pretēji instrukcijām un/vai pircējs pats mēģinājis novērst bojājumu;
5.3. ir bojājumi, kuru cēlonis ir zemas kvalitātes ūdens izmantošana (ar paaugstinātu kalcija, hloru, rūsas vai smilšu saturu);
5.4. ir bojājumi, kas radušies elektriskā sprieguma nestabilitātes, komunikācijas kabeļu parametru neatbilstības vai citu sadzīves faktoru (netīrumi, dūmi, putekļi, mitrums u.c.) dēļ;
5.5. bojājumi radušies tāpēc, ka prece nav izmantota saskaņā ar lietošanas instrukciju, nav ievēroti glabāšanas un transportēšanas nosacījumi, kā arī gadījumos, kad prece nav uzstādīta saskaņā ar instrukciju;
5.6. bojājumi radušies tāpēc, ka prece nav izmantota paredzētajiem mērķiem vai ir izmantota profesionāliem nolūkiem;
5.7. ir izmantotas nestandarta piederības un rezerves daļas, kuras ražotājs nav sertificējis lietošanai ar šo preci, un tas izraisījis preces bojājumu;
5.8. nav veikta regulāra servisa apkope.
6) Bojājuma gadījumā:
6.1. Ja iegādātajai precei konstatējat ražotāja defektu, lūdzam to kopā ar garantiju un pirkumu apliecinošiem dokumentiem nogādāt oficiālajā servisa centrā. Autorizēto servisa centru adreses un kontakttelefoni atrodas Jums izsniegtajā garantijas talonā.
6.2. Zvaniet pa tālruni +371 66 066 192, kur mūsu darbinieki piedāvās labāko risinājumu problēmai.
Izvilkums no ūdenssildītāja “Thermex” lietošanas instrukcijas:
“Magnija anodu jāmaina vismaz reizi gadā. Ja ūdenī ir daudz ķīmisko piemaisījumu, magnija anodu jāmaina biežāk. Mēlītes veidošanās sildītājā (TENā) var izraisīt tā bojāšanos, kas nav garantijas gadījums, un tā nomaiņa neietilpst ražotāja un pārdevēja garantijas saistībās. “
Tātad, ja nesekosiet magnija anoda stāvoklim, varat zaudēt ražotāja garantiju. Tāpēc anods ir ļoti svarīga detaļa, un mēs iesakām to uzstādīt ūdens sildītājā.
Izvilkums no citu ražotāju lietošanas instrukcijām:
“Magnija anods ir neatņemama ūdens tvertnes korozijas aizsardzības sistēmas sastāvdaļa. Tā stāvokli nepieciešams pārbaudīt IK GADU. Ja anods ir stipri nodilis, tas ir jānomaina. Garantija uz ūdens tvertni ar nolietotu magnija anodu (atlikušo apjomu mazāk nekā 30%) nav spēkā. To nepieciešams nomainīt vismaz reizi 24 mēnešos. Magnija anods ir patēriņa materiāls un netiek mainīts garantijas ietvaros.“
Tiesības atteikties:
1. Noslēdzot distances līgumu, t.i. veicot pirkumu interneta veikalā, Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atteikties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskajām personām.
2. Atteikuma tiesību termiņš tiek aprēķināts šādi: ja prece ir iegādāta – no dienas, kad prece nonākusi patērētāja valdījumā; ja vienā pasūtījumā ir vairākas preces, kas tiek piegādātas atsevišķi – no dienas, kad pēdējā prece nonākusi patērētāja valdījumā; ja prece tiek piegādāta vairākās partijās vai daļās – no dienas, kad pēdējā partija vai daļa nonākusi patērētāja valdījumā.
3. Jums ir tiesības izmantot iegādāto preci atteikuma tiesību periodā, lai pārliecinātos, ka tā atbilst Jūsu vajadzībām un vēlmēm.
Atcerieties! Atteikuma tiesību periodā Jums ir tiesības lietot preci tikai tādā apmērā, kāds būtu nepieciešams, lai pārbaudītu preces darbspēju (tāpat kā tas būtu iespējams pirms preces iegādes parastā veikalā).
4. Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs atbildat par preces lietošanu pārmērīgā apjomā, kas pārsniedz nepieciešamo darbspējas pārbaudei, par preces lietošanu atteikuma tiesību periodā, kas nav saskaņā ar godprātības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un uzticamības samazināšanos.
5. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums nepieciešams aizpildīt atteikuma veidlapu, kuru varat lejupielādēt šeit.
6. Jūsu pienākums ir 14 dienu laikā no atteikuma veidlapas nosūtīšanas brīža atgriezt preci pārdevējam. Atgriežot preci pārdevējam, Jums jānodrošina prece ar piemērotu iepakojumu transportēšanai.
7. Ja esat izmantojis atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar preces vai pakalpojuma neatbilstību līgumam, Jūsu pienākums ir segt izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu pārdevējam.
8. Izmantojot atteikuma tiesības, interneta veikala pienākums ir iespējami ātrāk, bet ne vēlāk kā 30 kalendāro dienu laikā no brīža, kad Jūs nosūtījāt aizpildīto atteikuma veidlapu, atmaksāt Jums pilnu samaksāto summu. Pārdevējs atmaksā naudu tikai uz bankas kontu, kas norādīts atteikuma veidlapā.